اشعار
صدای آفتاب
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : محمد امین قیامی

عشق

درمرامم جاي حرف لاف نيست

 ع ش ق غير از عين و شين و قاف نيست

ع

عين٬مولايم علي شير خدا

محسنش در پيش چشمش شد فدا

غيرت اللهي كه در چشم ترش

همسرش در بين ديوار ودرش...

ش

شين٬ شور دشت كربلا

ناله هاي زينب و دست جدا

حنجر شش ماهه آتش خيمه ها

ثم اسبان بر تن از سر جدا

ق

قائم٬آنكه مولاي تمام عاشقاس

قائم از خون گل آلاله هاس

ميشوم مست از مي تقدير او

مي نهم سر در ره تدبير او

من محاقم عشق با جانم سرشت

ياعلي٬يافاطمه٬٬يامهدي نوشت

*

غيرتم خونخواه دشت كربلاست

خون من شمشير مهدي تا لقاس

يا مهدي ادركني...

وزن بیت آخر:

 سنگینی نام فاطمه در بیت یکی مانده به آخر نمی گنجد٬اندکی درنگ بعد از این نام سنگینی این نام را کاهش داده و وزن بیت را حفظ کرده و اصطلاح این نام را در بیت می گنجاند 

 



نظرات شما عزیزان:

بنیامین
ساعت0:57---29 فروردين 1391
سلام دوست عزیز خیلی از وبلاگت خوشم امد و دوست دارم باهم لینک بشیم منو با اسم پسر ایران لینک کن خیلی دوست دارم با شما کار کنم به من هم سر بزن منتظرم بای.

الهام
ساعت20:20---26 فروردين 1391
سلام دوست گلم وب باهالی داری
خوشحال میشم به من سر بزنی و تبادل لینک کنیم.


neshom
ساعت15:46---19 فروردين 1391
سلام دوست گلم خوبی عزیزم؟


وبلاگ خیلی خوب و باحالی داری امیدوارم که موفق بشی


راستی اگه دوست داشتی یه سری هم به ما بزن خیلی خوشحال میشم


اگه دوست داشتی بلینکمت بگو تا با هم تبادل لینک کنیم اوکی؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صدای آفتاب و آدرس sedayeaftab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 12667
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1